Wednesday, October 24, 2007

Kelly 90210 inser



Det finns två typer av program jag är hooked på: mat och dans. Alltså inte typ 'Tinas mat' eller 'Niklas mat' utan mer Gordon Ramseys typ "make 'em cry-cooking". Hur som helst, och så dansen... Jag ä-ä-älskar 'So you think you can dance' men då säsongen är slut har jag börjat följa Amerikas version av 'Let's dance' som substitut (såg aldrig Anna Book & co, somehow är svenska kändisar sååå tråkiga). Anyhoo - känns som att jag ramblar - Jennie Garth är med, ni vet Kelly 90210.
I senaste avsnittet får man en resumé av hennes dag och man får se henne åka in till dansstudion strax för kl.08 och komma hem och greetas i dörren av sina perfekta barn kl.16.05.
Hennes kommentar: "The hours are crazy!"
Jobba 8-16. Jennie, jag håller med - det ÄR poco loco!

p.s. Varför i hela friden var alla i Bevvan fula? Skulle det inte egentligen handla om snygga priviligerade it-ungar? Är inte Staterna större än att de fick settla för dessa ankungar? Still a mysterium. Klart nu har de ju filat på sina hästtänder för alla pengar de fick för serien men jag pratar innan alla nips & tucs. Ok, de var väl inte bilolyckefula, men ni vet. Eller ja, jo, alla utom Donna då.

p.s. Varför tar Dylan Kelly på boobisen?

5 comments:

Marx said...

Vad hitta du nu på för något!? Donna var ju den fulaste av dom alla...

Pixie said...

Uttryckte jag mig flummigt?
De var INTE bilolyckefula. Alla UTOM Donna. Alltså: hon var bilolyckeful! Hon var ett monster, och det roliga är att även hon var framme med saxen och resultatet blev ju bara värre! Minns du kratern mellan hennes silkontuttar?

Marx said...

Haha, ja, hennes läkare måste verkligen varit skelögd. :-)

Praktikanten said...

Meh! Donna var ju den snygga! Den snygga och snälla.

Anonymous said...

Bilolyckeful är noterat. Jag kommer att använda det uttrycket vid ett bra tillfälle. Tack!