Thursday, October 16, 2008

Pausfågel


Senaste:

Dryck: Te (Lady Grey med honung).
Resa: Grekland, för första gången. Blev kär i grönt klart vatten. Men måste de äta pommes frites till ALLT? Vi fick t.o.m. pommes frites till riset...
Upptäckt: Att toapapperet nästan är slut.
Tv-program: Skriver det här medan jag sneglar på I Love Money.
Mat: Tja.. mat och mat. Världens godaste rågbröd från bageriet med cheddarost och tomat.
Färdmedel: Tunnelbana röd linje.
Telefonsamtalet: Snick-snackade med min käre sambo på väg hem från jobbet.
Sms:et: Fick ett- från en kompis i Göteborg som tackade för gratulation på födelsedagen. Skickade ett- till min sambo med "hurra hurra hurra jörg haider är död. vilken clown."
Kramen: Kramade min sweetheart när jag kom hem.
Onyttiga: Jag knaprar på en stor påse lösgodis just nu.
Aha-upplevelsen: En revival med Tradera.
Känslan: Skuld blandat med lycka efter jag smet hem tidigt från jobbet idag.
Radiokanal: P1
Bok: Rosens namn.
Film: I Robot.
Tanke: Jag älskar min kakelugn.

No comments: