Thursday, September 13, 2007

8 fakta


Jag tar Emmas utmaning, the Emma way:

jag har arbetat:

1. på slott
x. i slakthus
2. i Riga

låten jag gråter till (fortfarande):
1. I will always love you (Whitney Houston)
x. William, it was really nothing (The Smiths)
2. One (Metallica)

jag skapade min blogg:
1. för att jag ville lära mig hantera datorn
x. för att jag har viktiga saker att säga
2. för att jag vill bli en ny Alex Schulman

i min amerikanska familj hette barnen:
1. harry, heather, hector, holly, heathcliff
x. mandy, michael, michelle, mary, moss
2. joann, jean, joy, jerry, jill

jag har sammanlagt bott utomlands i:
1. 9 månader
x. 3 år
2. 5 1/2 år

jag dansar helst till:
1. rave
x. hiphop
2. schlager

jag äger:
1. 3 st vespor
x. 21 st uppstoppade djur
2. 42 st afrikanska masker

under en dag i mitt liv:

1. åt jag bara sylt
x. var jag besatt av Elton John
2. sjöng jag allt jag sa

3 comments:

Anonymous said...

Ha ha, bra frågor, jag gissar, ganska osäkert på; 1, x, 1, 2, 2, 2, x, x.

Marx said...

1, x, 1, 2, 2, x, x, 1

Pixie said...

Facit:
1,x,1,2,2,x,x,x