Wednesday, September 05, 2007

Hej då ögon



Då jag inte har någon tv tjuvtittar jag ibland hos de som har. Idag har jag sett Jerry Springer, avsnitt: "Baby, I'm a hooker". Klassiskt avslöjaravsnitt. Tjejens pojkvän kommer ut glad i hågen, får höra sanningen och blir (tänka sig) bestört och aggressiv. So far, so Jerry. Men sen sänktes ribban rejält (även för den här redan mycket låga nivån) när horans bror kommer ut och skriker "that's my ho!". Hennes bror är nämligen förutom kär familjemedlem även sin systers pimp.

Nu har jag sett allt.

Men egentligen förstod jag nog inte varför pojkvännen blev så förvånad. Har man flugits in för att medverka i Jerry Springer Show borde man vara beredd på det värsta. Dessutom gick hans flickvän omkring i kortkortkort kjol, leopardtop och fjäderboa. Borde inte det vara en hint i sig? Det är ju den officiella prostitutionsuniformen!

2 comments:

hatcho said...

Så du har varit på UTFLYKT i tv-världen! Nämnda program är nog det lägsta som kan sändas! Jag har också sett någon glimt av det ... Men nuförtiden behöver du ju inte ha tv för att se tv! Kolla in på svt.se och tv4.se (och andra kanaler), så finns mycket där.

Pixie said...

Ja, tv är för medelålders män som blir kåta av en 42" LCD-skärm.