Saturday, November 24, 2007

George of the Jungle

Jag har fått frågan förr om man tycker någon celebrity är hot hot hot. Jag har alltid svårt att komma på nån, men att komma på motsatsen - en celebrity som är not not not - kan jag svara på i sömnen:
Brendan Fraser är ointelligensen personifierad. Behold the beast!:


Even in his heyday (under George of the Jungle perioden) var han deliciously creepy.


Och så här ser han ut när han går på premiär! I höstbrun ensemble.


The Marty Feldman-look.


Malfunction is a partial or total failure of a device to operate as intended.


Min största fruktan realiserad:
Ugly har reproduktionsduglighet!

Jag vill även peka ut att dessa bilder är alla medvetna bilder framför en fullt synlig kamera - inga paparazzibilder ur en osmickrande vinkel during en grå vardag eller på en bad-hair-day, utan han har verkligen försökt sitt allra bästa här. Tragiskt.

För att bespara den yngre publiken att Googla Marty Feldman:

No comments: