Tuesday, July 24, 2007

Ernst går för långt (igen)



När han talar om känselspröt som vibrerar, men ännu värre saker kommer ur hans mun när han ska platta till ett golv med en maskin som rytmiskt slår:

”Ha! Det här är ju tvärkul, kan jag säga. Man blir lite ... det vibrerar så mycket så man blir lite konstig på mitten ... mer vill jag inte gå in på det. Men det händer saker ... Och jag har ett helt golv att padda, så jag vet inte hur det här ska sluta. Men bra blir det."

Man blir "lite konstig på mitten", Ernst?!
Det där var det absolut läskigaste jag hört! Som "fetischism, tyskt och porrigt" i kombination med "gosedjur". En blygt aggresiv översexualitet är scary larry.
ERNST, nu räcker det! Gå in på ditt rum!

1 comment:

glenn said...

hahahaha! tack för att du skriver highlights för jag orkar/vågar inte titta på ernst själv.