Sunday, July 15, 2007

Ett skepp kommer lastat med ilska

Arrgh!!
Det är en jävla tur att jag får en ny
(min första egna - yeay) dator imorgon för den här (lånade) driver mig till vansinne! Jag är sjukt tacksam över att jag kunnat nyttja den under en längre tid MEN den faller bokstavligen isär i sömmarna! Gängningarna som fäster skärm med tangentbord är blottade, skärm och kringliggande plast håller på att separera helt, backspace + shift + ett par siffror fungerar inte (ok - jag tar på mig den sista - klumpekluns här spillde vatten i tangentbordet vid ett tillfälle - ok) och allt detta kan jag leva med MEN lately har den även bestämt sig för att... stänga av sig i tid och otid! Typ 8 ggr på en kvart. Jag har bara ren och skär tur om jag hinner skriva detta inlägg innan den går nattnatt. Ett milt raseri håller sakta på att cementeras som mitt permanenta ansiktsuttryck.
And it ain´t pretty.

No comments: