Thursday, March 29, 2007

Mr Bean: ett vidunder



Såg en stor reklamskylt för den nya Mr Bean filmen där han tar ett jättekliv à la John Cleese idag. Hur som haver så mår jag fysiskt illa när jag ser Mr Bean. Ett starkt obehag i magtrakten. Så illa att jag ägnar detta inlägg åt hur vidrig jag tycker att han är. Och så pass att när jag funderar på att lägga en bild på honom här kan jag inte göra det. Det tar verkligen emot! Jag kan inte ha Mr Beans äckliga anlete på min sida. Jag sträcker mig dock så långt att jag länkar till den mest frånstötande bild jag sett på honom och som jag önskar innerligt att jag aldrig sett:
Varning! Fortsättning sker på egen risk.

Mr Bean obehaglig otrevlig, oangenäm, otäck, frånstötande, motbjudande, olustig, läskig, kymig; pinsam, penibel, genant; vidrig, äcklig, avskyvärd
(Källa: Nationalencyklopedin)

2 comments:

Anonymous said...

KAN BARA HÅLLA MED! Jag har alltid hatat honom! Humor? Nej.

Pixie said...

Ett äckelpäckel är han.