Wednesday, May 16, 2007

Kära barn



Tradera.se är ingen leksak. Tänk på det. Varje bud är bindande. Visst finns det oändligt många lockande, härliga, unika, vackra, underbara, bokstavligen oemotståndliga saker att köpa MEN ett varnande finger - det är lätt att bli smitten like a kitten och bjuda över sina tillgångar!

Fotnot: Bilden ovan har ingenting med inlägget att göra. Detta är tvärtom ett gott exempel på en god affär. Föremålet är ett högst funktionellt och nödvändigt inslag i mitt hem och jag har absolut INTE betalat överpris för den.

2 comments:

Anonymous said...

HA HA jätteroligt!

Pixie said...

Jag är en sån sucker för fantasieggande, sagolika, vansinniga, vackra utspel som denna kupol från förra sekelskiftet. En centerpiece innehållande 20 (!) uppstoppade exotiska fåglar. Tänk vilken conversationstarter det måste ha varit när man hade vännerna på bjudning! Tro det eller ej - men jag har faktiskt letat en sån här! Jag måste vara den enda personen på jorden (från 2000-talet dvs).